Конструктор — одна з найпопулярніших іграшок серед дітей різного віку. Адже це не тільки захоплива гра, а також корисна розвивальна та навчальна належність. Можна сконструювати автомобіль, будиночок, космічний корабель, вивчити додавання й дроби!
У наборі 100 великих деталей, зручних для діточок уже від 2 років. Цеглини зі зрізаними кутами для кораблів або кумедних тварин. Платформи з колесами — взагалі знахідка. Можна побудувати автомобіль, поїзд або літак. А ще платформа знадобиться під час конструювання роботів.
Фігурні ялинки із зображеннями "оченят", нанесені методом тамподруку на — цікава опція, яка додає "життя" конструктору. Зібрані рибки та фламінго відразу "оживають", з ними дітям цікавіше гратися і, особливо, розмовляти.
Веселий самоскид із відкидним кузовом — цікаве доповнення до конструктора й одночасно окрема іграшка. Ним можна підвозити елементи на будівництво, грати в пісочниці або на дитячому майданчику.
"Конструктор ТехноК" відповідає всім вимогам безпеки, елементи не мають гострих країв і стороннього запаху. Деталі мають яскравий колір, який не залишається на дитячих пальчиках. Цеглини приємні на дотик, легко складаються, водночас зібрана конструкція міцна та тримає форму.
Кольорова покрокова інструкція є необхідністю, особливо коли дитина знайомиться з конструктором. Збираючи моделі відповідно до інструкції, малюки досліджують можливості конструктора та вивчають ази побудови базових фігур.
Чим же корисні ігри з конструктором? Головна перевага цієї іграшки — це розвиток важливих навичок для повноцінного розвитку дітей.
Конструкція з різних елементів розвиває дрібну моторику та допомагає тренувати координацію рухів. Також батьки, граючи з дітьми, вчать їх нових слів: назви кольорів, форм, тварин, будівель і транспорт. Складаючи цілу конструкцію, у дітей розвивається уява та просторове мислення. Захопливі ігри з конструктором виховують увагу, терпіння й посидючість. Граючи разом, діти розвивають соціальні та комунікативні навички. Їм доводиться співпрацювати, обговорювати подальші кроки та домовлятися для виконання поставлених завдань.